Kabinet gradonačelnika |
Odsjek za upravljanje ljudskim resursima |
Opšta uprava i građanska stanja; Informisanje, protokol i ljudski resursi |
Jelena Aleksić |
Tel: 055/233-186 |
E-mail: jelena.aleksic@gradbijeljina.org |
|
Proces rješavanja pritužbi i drugih obraćanja građana se sprovodi u cilju sticanja povjerenja javnosti u pravilan i zakonit rad lokalne uprave i podizanja nivoa zadovoljstva građana kvalitetom pruženih usluga. |
Zakon o lokalnoj samoupravi, Pravilnik o postupku po pritužbama i drugim obraćanjima građana |
|
Informacija |
Ime i prezime podnosioca pritužbe |
Adresa stanovanja ili kontakt adresa |
Broj telefona |
Izjava o pritužbi (predmet) |
Opis okolnosti koje su dovele do nezadovoljstva podnosioca, sa svim relevantnim navodima, činjenicama i drugim podacima |
Prijedlozi za rješavanje problema koji je predmet pritužbe |
Datum i mjesto podnošenja pritužbe |
|
Dokument |
Naziv institucije koja izdaje dokument |
Forma dostave |
Komentar |
Pritužba (podnosi se na: standardnom obrascu, putem pošte, kutije za pritužbe, elektronske pošte, knjige utisaka i usmeno) i sadrži informacije navedene u Odjeljku D |
Podnosilac |
Original |
|
Ne zahtijeva se posebna dokumentacija, a stranka može priložiti ako ima i ako želi |
|
Kopija |
|
|
20 |
|
|
Preuzimanje obrasca zahtjeva |