Pritužbe građana

B14_2

Veća organizaciona jedinica Kabinet gradonačelnika
Manja organizaciona jedinica Odsjek za upravljanje ljudskim resursima
Djelatnost(i) Opšta uprava i građanska stanja; Informisanje, protokol i ljudski resursi
Kontakt podaci nadležnog službenika
Jelena Aleksić
Tel: 055/233-186
E-mail:  jelena.aleksic@gradbijeljina.org
Svrha administrativnog postupka Proces rješavanja pritužbi i drugih obraćanja građana se sprovodi u cilju sticanja povjerenja javnosti u pravilan i zakonit rad lokalne uprave i podizanja nivoa zadovoljstva građana kvalitetom pruženih usluga.
Pravni osnov administrativnog postupka Zakon o lokalnoj samoupravi, Pravilnik o postupku po pritužbama i drugim obraćanjima građana
Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti
 
Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva
Informacija
Ime i prezime podnosioca pritužbe
Adresa stanovanja ili kontakt adresa
Broj telefona
Izjava o pritužbi (predmet)
Opis okolnosti koje su dovele do nezadovoljstva podnosioca, sa svim relevantnim navodima, činjenicama i drugim podacima
Prijedlozi za rješavanje problema koji je predmet pritužbe
Datum i mjesto podnošenja pritužbe
Dokumentacija
Dokument Naziv institucije koja izdaje dokument Forma dostave Komentar
Pritužba (podnosi se na: standardnom obrascu, putem pošte, kutije za pritužbe, elektronske pošte, knjige utisaka i usmeno) i sadrži informacije navedene u Odjeljku D Podnosilac Original  
Ne zahtijeva se posebna dokumentacija, a stranka može priložiti ako ima i ako želi   Kopija  
Rok za rješavanje potpunog predmeta (dani) 20
Obaveštenje  
Vrijeme važenja odluke po zahtjevu (dani)  
Preuzimanje obrasca zahtjeva Preuzimanje obrasca zahtjeva